Revistă print și online

Poeme

23/ SINESTALGII MIȘUNÂND SUBCLAVICULAR) sms dezmețit (anume care definire rămâne când


digresiune în vorbele altora uite azi conductele ruginite sub borduri plastic ascund ultimele șervețele umede și negociază caracteristicile stimulilor dincoace de care trebuie să stabilim ce și cum pâinea prăjită nu moare niciodată dar dezvoltarea gusturilor muzicale se oprește la 24 ce zic fluidele corporale despre asta când pornesc briza întunericului și strălucesc ca un graffitti pe peretele unui gang luat drept trup ți-aș mai zice dar am mai fost luat drept reclamă la netflix și de-asta ai de ce să și râzi spune SINESTALGII MIȘUNÂND SUBCLAVICULAR) sms dezmețit (anume care definire rămâne când geme hardul etern conectat la consola aparatelor de zbor pentru o cercetare în amănunțime cu nume și prenume distribuite în coregrafia esențială dar imperceptibilă de la înălțime


22/ SÂNI MIGRAȚI SUPRATERAN) sms decibeli (o fi semn de incultură


umbre sonore cu glazură gestuală oferă o parte consistentă din tot ce descriu deciziile corpului nostru linia muzicală de sub păr răspunde acestei mișcări bruște din bărbie sânii aerului se întind pe obraz ce-am auzit e doar al tău case care n-au fost ale noastre decât la nivelul privirii se lasă conduse de la vizorul ușii la care nu ajungeai dar spunea pericol cu vocea schizoidă a celor care știau până la șocurile blânde când mă întorc și ești aici cu reflectoare mărunte strecurate sub fiecare mușchi așa cum aducem toamna așa cum primim nerăbdarea din creștetul artificiilor de anul nou & recunoașterile după alură SÂNI MIGRAȚI SUPRATERAN) sms decibeli (o fi semn de incultură dar de fiecare dată uit ceva și nici nu mă mai simt prost altădată am stat cu o spărtură deasupra chiuvetei din baie un an întreg și am visat urât doar prima săptămână apoi am uitat aici am greșit și instinctul de conservare ia cea mai ridicolă întorsătură că nimeni nu uită mai bine decât mine asta țin minte tot timpul și dacă nu stau în viscol sau vipie mă uit că n-am prins deloc faptul că azi e o sărbătoare religioasă și poate aveam de scris la serviciu dau impresia că sunt o persoană care îndură fără obsesii și ură

Răzvan ȚUPA

Poet de marcă al generației 2000, preocupat de poetica urbană și de fețele ascunse ale limbajului, este probabil artistul care a abordat cele mai spectaculoase formule lirice, multe sincretice, accentuat vizuale și histrionice. Dintre volumele sale: “fetiș – o carte românească a plăcerii" (2001), “corpuri românești" (2005), "poetic. cerul din delft și alte corpuri românești" (2011) Premiul Național pentru Poezie "Mihai Eminescu“.

în același număr