Revistă print și online
– pentru Carina –
În lucrarea de față ne propunem să:
– dar cine nu l-a citit pe Pynchon
este rugat să iasă –
Vom face o incursiune imersivă
și interactivă
de vorbă cu Vonnegut
printre file de jocuri video
cu luptători legendari
prin pădurile din Ferelden
căci mediul este mesajul
iar toate drumurile noastre
se intersectează în același punct:
Click dreapta. Save. Reload.
Euforic
– Între o țigară și un pahar de gin –
sentimentele sunt doar
armonie și echilibru
între bacteriile din stomac
– Și atunci de ce durează doar o noapte? –
ne e scârbă de noi
de ei, de ele, de toți
– Așa am citit în zodiacul chinezesc –
și mi s-a zis
că oamenii inhibați
sunt cei mai egoiști
2000
serile de prin 2000 și ceva
foile de caier și desenele stângace
undeva la un început de toamnă
corecturile mamei și bulele de dialog
– sau ce credeam eu că e dialog –
și ce mândră mergeam
cu povestioara mea la mama
ceea ce azi am zice că e bandă desenată
eram autorul, editorul și desenatorul
era prima
prin 2000 și ceva
pixul roșu
desene
autorul, editorul
și desenatorul
Absolventă a Facultății de Litere, Universitatea din București, Andreea este în prezent doctorandă la Școala Doctorală Litere cu o cercetare despre povești în jocuri video și cărți scrise după jocuri video. A publicat texte în revista online P(RO)EZIA și a participat la diverse proiecte literare printre care se numără proiectul multidisciplinar "Visible X Invisible" (WASP Studios 2019).